سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسکریان مطرح کرد؛

افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات آموزش عالی در بودجه ۹۷

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در لایحه بودجه ۹۷ به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعتبارات آموزش عالی حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست روسا و معاونان برخی دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

عسکریان ابیانه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: در این جلسه در خصوص ۲ موضوع تصمیم گیری شد و هماهنگی های اولیه میان روسا و معاونان دانشگاه های بزرگ تهران صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: دریافت اخذ تخصیص های صددرصدی سازمان برنامه یکی از این موضوعات بود.

عسکریان ابیانه افزود: با خزانه داری کل صحبت شد تا پرداخت تخصیص هایی که از سوی سازمان برنامه انجام گرفته است، سریع تر صورت گیرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم جدول اعتبارات سال ۹۷ و چگونگی استفاده از تبصره های آن را از دیگر موضوعات این جلسه نام برد و گفت: در لایحه بودجه سال ۹۷ به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعتبارات آموزش عالی حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است و مابقی تا مرز ۱۰۰ درصد به صورت استفاده از تبصره ها در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ افزایش یافت.

وی افزود: در این جلسه به مسئولان دانشگاه ها اعلام شد تا برای تحقق این اعتبارات پیگیری های لازم را انجام دهند. معاونان مالی و اداری و روسای برخی دانشگاه ها در این جلسه مشکلات خود را در زمینه حقوق بازنشستگان، حق تدریس استادان، هزینه های دانشجویی از جمله تغذیه خوابگاه و پرداخت دستمزد کارکنان را مطرح کردند.

اکرمی مدیرکل خزانه داری کشور نیز ضمن استماع مسائل دانشگاه ها، بر تلاش خزانه داری برای رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

انتهای پیام/

اظهارات عسکریان در نشست روسا و معاونان برخی دانشگاه ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.