سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی پویش مردمی خرید کالای ایرانی در آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان غربی از راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی برای حمایت از تولید داخلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ احسان جوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ،پویش مردمی خرید کالای ایرانی ، با عنوان << بیایید چرخه را بچرخانیم >> و با شعار خرید کالای ایرانی ، اشتغال فرزندان ایرانی ؛ با ابتکار و حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ران اندازی شد .

وی در ادامه افزود: هدف از ایجاد و راه اندازی کمپین خرید کالای ایرانی را حمایت از تولیدات ملی ، با توجه به خرید سال نو دانست وبیان داشت خرید کالای ایرانی علاوه بر رونق واحدهای تولیدی ، از کارگرانی که به دلیل رکود بیکار شده اند نیز حمایت می کند.

جوی تصریح کرد : بهترین بازار فروش کالای تولید داخلی ، بازار داخلی است و ارتباط میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، بهترین کمک به چرخه اقتصادی و رونق تولید است.

وی بیان داشت : خرید کالای ایرانی موجب خلاقیت تولیدکنندگان داخلی می شود و بستر را برای افزایش کیفیت محصولات فراهم کرده و موجب خودباوری ملی می شود.

 رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی در ادامه افزود: خوشبختانه محصولات خوب و با کیفیتی در شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی در بخش های مختلف تولید می شود که امیدواری مردم در قالب پویش مردمی خرید ایرانی از محصولات استان استقبال خوبی بکنند.

انتهای پیام/ح

حمایت از تولید داخلی با  راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.