سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوغان: برخی اعضای ناتو در مقابل گروه‌های تروریستی سهل‌انگاری نشان می‌دهند

رئیس‌جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با دبیرکل ناتو، برخی از اعضای این سازمان را به سهل‌انگاری در مقابل «گروه‌های تروریستی» متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، دیروز با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، تلفنی گفتگو و تاکید کرد برخی اعضای این پیمان در مقابل گروه‌های تروریستی سهل‌انگاری نشان می‌دهند.

اردوغان در ابن گفتگوی تلفنی با استولتنبرگ، او را از روند اجرای عملیات شاخه زیتون در عفرین مطلع و گفت این علمیات برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به غیرنظامیان با دقت زیاد اجرا می‌شود.

او گفت: ترکیه با همه «گروه‌های تروریستی» از جمله «ی‌پ‌گ- پ‌ی‌د»، داعش و فتو (فتح الله گولن) مبارزه می‌کند. این عملیات نه تنها مانعی در برابر مبارزه با داعش نیست، بلکه بخشی از این مبارزه است.

رئیس جمهور ترکیه افزود: برخی کشور‌های عضو ناتو در مقابل برخی سازمان‌های تروریستی سهل انگاری نشان می‌دهند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا تهدید تروریستی فقط داعش است؛ این مسئله بسیار تاسف آور است.

اردوغان گفت: ترکیه همچنان به ارزش‌های ناتو و اتحاد با این سازمان پایبند است.

استولتنبرگ نیز در این گفتگوی تلفنی با تاکید بر اینکه ترکیه کمک‌های زیادی به ناتو کرده است، ترکیه را متحد مهم پیمان آتلانتیک شمالی دانست. تو گفت نگرانی‌های امنیتی ترکیه را درک می‌کند و بر اهمیت همکاری مشترک در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، ناتو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
تروریست زاده ی جنایتکار فقط ترکیه . همشون ظالمند