سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح آرامش بهاری در ۷ بقعه رزن اجرا می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن گفت: طرح آرامش بهاری در هفت بقعه متبركه شهرستان رزن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام خزائی،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن با اشاره به فرا رسیدن ایام پایان سال و تعطیلات نوروزی گفت: طرح آرامش بهاری برای هشتمین سال در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح در هفت بقعه متبرکه در شهرستان رزن برگزار می‌شود افزود: طرح آرامش بهاری در امامزاده های قاسم(ع) روستای یوشانلو، امامزاده اظهر(ع) روستای درجزین، امامزاده علمدار(ع) روستای شنجور، امامزاده شهزاده عبدالله(ع) روستای شوند، امامزاده پنج تن شهر کرفس، امامزاده عباس(ع) روستای تخت و امامزاده اسماعیل(ع) روستای چپقلو اجرا می‌شود.

احمدرضا خزائی اظهار داشت: این طرح با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و نشر معارف اسلامی و ترویج باورهای دینی وسبک زندگی ایرانی اسلامی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب دو ماموریت انجام می‌شود ابراز کرد: یکی از این اهداف خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی با نظافت محیطی و آراستگی و آماده‌سازی مکان‌های زیارتی و خدماتی بقاع متبرکه برای رفاه حال زائران و مسافران نوروزی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن افزود: هدف دوم انجام اقدامات فرهنگی در بقاع متبرکه تشکیل خیمه های معرفت است.

وی اضافه کرد: این خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره در موضوعات گوناگون، پاسخگویی به سوالات شرعی با استفاده مبلغان و اجرای ویژه برنامه‌های روز عید و لحظه تحویل سال نو خواهد بود.

وی در پایان گفت: طرح آرامش بهاری از تاریخ ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ش

اجرای طرح آرامش بهاری در رزن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.