سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی هلال احمر خراسان جنوبی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی ۵۵پایگاه امدادی و پست ایمنی‌وسلامت هلال احمر به مسافران و گردشگران در طرح نوروزی ۹۷ خبرداد.

خامسان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت : جمعیت هلال احمر در قالب ۳۱پایگاه امدادی و ۲۴پست ایمنی و سلامت مسافران از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۷ به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهد.


وی افزود : ۲۲پایگاه به صورت دائمی و ۸پایگاه موقت، ویژه ایام نوروز بهمراه تیم واکنش سریع استان جهت پوشش حوادث احتمالی آماده باش خواهند بود.


خامسان گفت :  ۲۵دستگاه آمبولانس بهمراه ۱۳ خودروی نجات در سطح استان آماده ارائه خدمات هستند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجموع نیروی انسانی، در پایگاه های امدادی استان در تعطیلات نوروزی ۲هزار و ۶۴۰ نفر روز خواهد بود، گفت : ۴۵ نیروی پرسنل و داوطلب در این ایام به صورت شبانه روزی در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جهت پاسخگویی به سامانه ارتباطی هلال احمر(112) فعالیت خواهند داشت.


وی اظهار کرد : این طرح در ۲۴منطقه از استان با مشارکت ۱۳پست ثابت ۱۲ساعته، ۵پست ثابت ۲۴ساعته ، ۶پست سیار ، ۹خیمه نماز ، ۹فضای دوستدار کودک و ۱۴ایستگاه سلامت در سراسر استان به مسافران برای سفری ایمن فعالیت خواهد داشت .


خامسان در پایان با بیان اینکه اهم فعالیت‌های اجرا شده در این پست ها با هدف پیشگیری و کاهش حوادث ترافیکی است، گفت: در همین راستا با هدف جلب همراهی رانندگان و مسافران برای بهبود رفتار ترافیکی در ایام نوروز از گردشگران برای پیوستن به کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" (بهرفت) دعوت خواهد شد.
انتهای پیام/ک

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.