سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم جشنواره راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس از برکات راهیان نور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه گذشته  در آیین جشنواره راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: تبیین ارزش های دفاع مقدس و حماسه های آفریده شده توسط شهدا و رزمندگان به نسل امروزی از برکات راهیان نور است.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی ، تقویت و ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت را ضروری خواند و افزود:همانگونه که حضور موثر در دفاع مقدس یک تکلیف ملی بود در ارتباط با راهیان نور همان وظیفه و تکلیف وجود دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های راهیان نور برکات فردی و اجتماعی دارد گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مظهر حقیقی و اقتدار ملی است.

حجت الاسلام حسنی افزود: ما موظف هستیم نام شهیدان را زنده تر کنیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سال به سال و نسل به نسل گسترش دهیم تا انقلاب ما زنده تر و پویاتر مسیر خود را ادامه دهد.

وی آشناسازی نسل امروزی با زوایای پنهان و آشکار دفاع مقدس را از برکات راهیان نور خواند و گفت: دشمن امروز برای اینکه انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود پول های کلان خرج می کند.

آیین جشنواره راهیان نور با حضور فرماندهان قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی و کاروان های راهیان نور برگزار شد.

انتهای پیام /د

مراسم  جشنواره راهیان نور

برچسب ها: جشنواره ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.