سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه آهن بوشهر - شیراز می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان بوشهر داشته باشد

نمایده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم مقابله جدی با فساد، گفت: راه آهن بوشهر - شیراز می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان بوشهر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: جوانان بخش عظیمی از این جامعه را تشکیل می‌دهند که باید به این جوانان اعتماد شود و از این سرمایه به خوبی استفاده شود.

وی به نقش مهم جوانان در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، علم و فناوری و دیگر عرصه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: جوانان با فداکاری و ایثار حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند و در عرصه دفاع و سازندگی و مقابله با تروریسم خوش درخشیدند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیرو‌های انقلابی مقابل استکبار ایستاده‌اند، اضافه کرد: جوانان انقلابی ر. مقابل توطئه‌ها در عرصه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی ایستاده‌اند.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد و افزود: هر کس در هر پست و مقامی که قرار دارد باید خدمت‌گزار مردم باشد و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای برای خدمت به مردم تلاش کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم مقابله جدی با فساد، تصریح کرد: همه مسئولان باید برای مبارزه با فساد تلاش کنند و کوتاهی در مقابله با فساد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: انعقاد تفاهم‌نامه راه آهن بوشهر-شیراز یک موفقیت خیلی خوب است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان بوشهر در زمینه‌های مختلف داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت بالای توسعه اشتغال، تصریح کرد: رفع مشکل بیکاری نیازمند عملکرد جهادی مسئولان است و باید اقدام اساسی در زمینه رفع بیکاری صورت گیرد.

انتهای پیام/م

توسعه استان بوشهر با اتصال به راه‌آهن

برچسب ها: نماز جمعه ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.