سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهنمای خرید بازی رایانه‌ای

داستان بازی یکی از فاکتورهایی است که باید در زمان انتخاب و خرید بازی در نظر بگیرید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید یک بازی رایانه ای مناسب چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان جزء دغدغه های امروزی افراد محسوب می شود که اگر درست و متناسب با شرایط و سن انتخاب گردد هیچگاه پشیمانی و یا خستگی را به همراه نمی آورد.

در زمان خرید یک بازی مناسب برای کنسول یا کامپیوتر باید فاکتورهای متعددی را مد نظر قرار دهیم، که در این مقاله به برخی از این فاکتورها اشاره می کنیم:

کدام تیپ از بازی‌ها را دوست دارید و می‌پسندید؟

خود را در نظر بگیرید!  باید خودتان را در حال بازی کردن با آن بازی که دوستش دارید و یا قصد خرید آن را دارید تصور کنید و ببینید آیا واقعا از بازی کردن آن لذت می‌برید یا خیر؟!

در دنیای امروزی بازی‌ها سبک‌های متعدیی وجود دارد که انتخاب را کمی سخت و پیچیده می‌کند.

بطور مثال اگر قصد دارید تا یک بازی نقش آفرینی را انتخاب کنید باید این نکته را مدنظر قرار دهید که آیا دوست دارید با شمشیر و تبر به جان دشمنانتان بیافتید و آن‌ها را دو نصف کنید یا با اسلحه‌های گرم آن‌ها از بین ببرید!

معمولا این نوع باز‌ی ها، جهانی باز دارند و این امر باعث می‌شود تا به یک نکته مهم دقت کنید و اینکه؛ آیا گشت و گذار در یک نقشه برای شما لذت بخش است یا حوصله سر بر؟!

بازی‌های شوتر اول شخص هم بسیار پر طرفدار هستند و هر فرد حتی ساده‌ترین آن‌ها را یکبار امتحان کرده است.

انتخاب بازی‌های این سبک بسیار ساده است.

این بازی‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند بازی‌های آنلاین و بازی‌های داستانی و خطی.

اگر بازی با دوستانتان را می‌پسندید و حجم اینترنت برای شما مهم نیست بازی‌های آنلاین برای شما مناسب است.

اما اگر می‌خواهید صحنه‌های سینماتیک و اکشن را در بازی ببینید و ماموریت‌های داستانی انجام دهید، بازی‌های شوتر اول شخص برای شما ساخته شده ،  پس ساده‌ترین سبک؛ سبک شوتر اول شخص است.

همانطور که گفته شد سبک بازی‌ها بسیار زیاد بوده و گزینه های انتخابی بسیاری را پیش روی شما قرار می دهد که بهتر است قبل از پرداخت هزینه بازی انتخابی خود گیم پلی آن‌ را در اینترنت دنبال کنید تا ببینید بازی مورد نظر را می‌پسندید یا خیر؟!

داستان بازی نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید در زمان انتخاب و خرید بازی در نظر بگیرید، زیرا این امر می تواند اعصاب شما را متلاشی کرده یا به قدری زیبا باشد که اشک تان را در بیاورد!

پس پیشنهاد می کنیم؛ قبل از خرید یک بازی حتما اطلاعاتتان را نسبت به آن تکمیل کنید تا پشیمان نشوید!

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.