سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیکاری و خشکسالی دو مشکل بزرگ سیستان و بلوچستان است

امام جمعه زاهدان گفت: با وجود اینکه ۳۲ درصد از جمعیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری سیستان و بلوچستان جوان است، اما نرخ بالای بیکاری، مشکلی بزرگ سر راه جوانان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سلیمانی  امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز گفت: با وجود اینکه ۳۲ درصد از جمعیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری سیستان و بلوچستان جوان است، اما نرخ بالای بیکاری، مشکلی بزرگ سر راه جوانان است.

آیت الله سلیمانی افزود:درخواست ما از دولتمردان و مسئولان این است تا به ضعف‌ها و مشکلات مردم استان توجه بیشتری داشته باشند و مطالبات بحق مردم را پیگیری و حل کنند.

وی  همچنین با اشاره به خشکسالی منطقه سیستان و بحران کم آبی در استان گفت: خشک شدن دریاچه هامون مشکلات زیادی از جمله ریزگردها، از رونق افتادن کشاورزی و بیکاری و مهاجرت مردم سیستان را بدنبال داشته است.

خطیب نماز جمعه  با بیان اینکه به ۵ هزار روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: لازم است تا مشکلات استان براساس واقعیات و به صورت کارشناسی بررسی شود و در دستور کار مسئولان استان و کشور قرار گیرد.

وی  به اجرای طرح‌های بزرگ توسعه‌ای دراستان همچون طرح توسعه بندر چابهار و گازرسانی به زاهدان اشاره و از حضور قدرتمند ایران اسلامی و فرزندان غیور کشورمان در برابر گروه‌های تروریستی- تکفیری قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

۵ هزار روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.