سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزدیک بودن آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید دورود

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان در دورود از نزدیک بودن عملیات ساخت بیمارستان جدید دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان گفت: دورود دارای موقعیت خاصی است به طوری که چهار کارخانه مهم مربوط به شرکت‌های سرمایه گذاری غیردولتی در این شهرستان وجود دارد.

وی بیان کرد:کارخانه‌های سیمان، فولاد و چدن، بهراد و فارسیت ظرفیت خوبی برای شهرستان هستند که متأسفانه هر چهار کارخانه دچار مشکلاتی هستند که امید است با پیگیری و کمک مالکین و سهامداران آن‌ها را مجددا فعال کنیم.

وی با بیان اینکه طرح فاز چهار سیمان دورود برای جایگزینی در حال پیگیری است، افزود:مشکلات کارخانه لوله و الیاف بهراد نیز تا حدودی حل شده که امیدواریم شاهد توسعه هر چه بیشتر این کارخانه باشیم.

وی با عنوان اینکه تاکنون برنامه عملیاتی مشخصی برای کارخانه‌های فولاد و چدن و فارسیت دورود وجود ندارد، اظهار کرد: این کارخانه‌ها جزو منابع این شهر هستند که می‌بایست از آن‌ها استفاده کنیم به همین جهت رفع مشکلات این واحد در دستور کار قرار دارد.

خادمی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده از محل طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان در دورود نیز گفت: بخش ICU، بخش دیالیز، درمانگاه، بلوک زایمانی، اورژانس بیمارستان و همچنین بیمارستان جدید دورود که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز شد از جمله این اقدامات است.

استاندار لرستان افزود:در طرح کمربندی دورود نیز کار‌های زیادی انجام شده، اما پیشرفت طرح کند است که در بازدید امروز تصمیماتی اتخاذ شد تا طبق یک برنامه ریزی زمانبندی شده در آینده نزدیک این طرح به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/م

عملیات ساخت بیمارستان جدید دورود در آینده نزدیک آغاز می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.