سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش زایمان بیمارستان هفتم تیر دورود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش زایمان بیمارستان هفتم تیر دورود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:  بلوک زایمانی بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود با زیر بنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۴ طبقه با مدت زمان اجرای ۱۲ ماه و مبلغ پیمانکاری ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اکنون در دست اجراست.

وی ادامه داد: این بلوک دارای بخش‌های مراقبت‌های قبل از زایمان و مامایی در دو طبقه و بخش‌های زایمانی دارای ۶ اتاق زایمان ترکیبی lDR و یک اتاق ایزوله و فضا‌های بستری پس از زایمان در دو طبقه بوده و اکنون دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصدی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: بخش اورژانس این بیمارستان نیز دارای زیر بنای هزار و ۷۵۰ متر مربع بوده که عملیات اجرای آن از مهرماه ۹۶ شروع و فاز اول آن دارای ۱۰ تخت و ۲۱ تخت بستری عمومی و ۲ تخت ایزوله است.

ساکی اظهار کرد: ساختمان درمانگاه این بیمارستان نیز دارای زیربنای ساخت ۳۵۰ مترمربع بوده و مدت اجرای پروژه ۳ ماه و با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: بخش دیالیز این بیمارستان نیز دارای زیربنای ۲۲۰ مترمربع و با مدت اجرای ۳ ماه بوده که دارای ۹ تخت بستری و یک تخت ایزوله است.

انتهای پیام/م

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش زایمان بیمارستان هفتم تیر دورود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.