وی با بیان اینکه افزایش بار ترافیکی در مناطق مسافرپذیر در ایام تعطیلات، به کنترل صحیح و دقیق وضعیت ارتباطی استانها و پیشبینی تمهیدات لازم در این ایام نیاز دارد، افزود: افزایش کارکرد واحد امور مشتریان در مراکز منتخب و افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه بهتناسب رشد ترافیک که در ایام نوروز بهصورت پویا انجام میشود، ازجمله برنامههای مجموعه مخابرات در سراسر کشور بهمنظور تسهیل برقراری ارتباطات در روزهای سال نو است.
صدری اظهار کرد: در بخش های مربوط به تجاری و امور مشتریان، برقراری کشیکهای نوروزی کارکنان مرکز تماس 2020، 2010 و تقویت تیمهای ارتباطی برای هماهنگی پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور و همچنین ارایه خدمات به صورت حضوری در دفاتر منتخب در ایام تعطیلات در کل کشور از مهمترین برنامههای در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: همکاری واحد ارتباطات مردمی 2021 در خصوص راهنمایی مسافرین و زائرین در شهرهای زیارتی، تامین نیازهای ارتباطی ستاد سفرهای نوروزی در تمام مناطق مخابراتی و افزایش پایداری و بهینهسازی شبکه در مناطق پرترافیک از جمله اقدامات مخابراتهای مناطق در این ایام است.
وی با بیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down Time در ایام تعطیلات ممنوع است، توضیح داد: برقراری شیفت نگهداری در حوزههای سوئیچ، پاور، دیتا، شبکه، کابل، انتقال و همراه و معرفی نیروهای on call در مناطق مختلف و همچنین تامین تجهیزات back up با شناسایی های صورت گرفته، از جمله موارد اجرایی بهمنظور حفظ پایداری، تقویت پشتیبانی شبکه و تسهیل در برقراری ارتباطات مسافران نوروزی است.
صدری از درحال تشکیل بودن همافزایی و همگرایی در فعالیتها، جلسات توجیهی برای عوامل و کارشناسان شاغل در سامانه های 118، 2020 و 2021 خبر داد و گفت: پاسخگویی مرکز 118 در ایام نوروز به روال عادی صورت می پذیرد؛ همچنین در مورد برقراری شیفتهای فوقالعاده، برقراری شیفت جانشین مدیر منطقه در صورت لزوم، برقراری گشت مسیرهای فیبر نوری، نظارت بر عملکرد کارکنان و همچنین کنترل پوشش تلفن همراه و GSM-WLL در نقاط گردشگری، تاریخی و جادههای مواصلاتی، اقدامات و طراحی های لازم در کل کشور انجامشده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین از پیش بینی افزایش پهنای باند و همچنین راهاندازی سایتهای سیار تلفن همراه نسل سوم و چهارم بهمنظور پوشش کامل نیازهای ارتباطی هموطنان در مناطق با بار ترافیکی بالا، اظهار کرد: نظارت و بازرسی دورهای و مستمر بهمنظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاههای مرتبط با مشتریان انجامشده و مشتریان میتوانند بهمنظور رفع ایرادات یا خرابیهای موردی با مراکز تماس و سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.
وی افزود: تاکید و اعلام به دفاتر ارتباطی و کارگزاران روستایی بهمنظور ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی، انجام گزارشگیری از شرایط ارتباطی استانها بهصورت روزانه و ارتباط مستمر با استانداری، فرمانداریها و ستاد نوروزی استان در ایام تعطیلات، از مهمترین اقدامات مجموعه مخابرات ایران بهمنظور حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در سراسر کشور است.
انتهای پیام/