سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان؛

مسئولان ورزش استان یزد لطفا فعل خواستن را صرف کنند

مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان گفت:قصد داریم در دیگر رشته‌های ورزشی هم سرمایه گذاری کنیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ملت اردکانی مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان با اشاره به اینکه تیم‌های ورزشی می‌تواند موجبات نشاط و شادی سالم جوانان را فراهم کند گفت:قصد داریم در دیگر رشته‌های ورزشی هم سرمایه گذاری کنیم.

اردکانی افزود:حضور مداوم درلیگ برتر والیبال و تداوم موفقیت‌ها را در برنامه‌های آینده خود داریم ضمن اینکه ضمن اینکه قصد داریم در دیگر رشته‌های ورزشی هم سرمایه گذاری کنیم که البته از سال آینده در رشته بدمینتون در مسابقات لیگ دسته یک کشور شرکت خواهیم کرد.

وی گفت:خاستگاه تیم در شهرستان اردکان بوده و به هیچ عنوان اجازه خروج باشگاه از اردکان را نخواهیم داد اما اگر مرکز استان یا شهرستان‌های دیگر هم بخواهند تیم داری کنند به آنان کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد:مسئولان ارشد و ورزش استان باید فعل خواستن را صرف کنند والا ما زیر ساخت‌های مناسبی در رشته‌های مختلف ورزشی نظیر باشگاه سنگ آهن در استان داریم باید از مسئولان سوال کرد چرا باشگاه فولاد یزد به این روز گرفتار شد؟ یا چرا در حالی در فوتبال کشور نماینده‌ای نداریم که روزگاری دونماینده داشتیم.

اردکانی بیان داشت:در کنار رشد صنعتی استان و ورود نیروی کار غیر بومی بهترین راهکار برای توسعه فرهنگی اجتماعی استان و توسعه ورزش است.

اگر مسئولان یزد به دنبال کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی هستند باید زمینه را برای مشارکت بخش خصوصی فراهم کرده و با اصلاح قوانین و معافیت‌های مالیاتی مسیر حضور شرکت‌ها و کارخانه جات را برای سرمایه گذاری در امر ورزش هموار سازند.
انتهای پیام/ ی

تیم‌های ورزشی می‌تواند موجبات نشاط و شادی سالم جوانان را فراهم کند

برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.