سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ٧٠٠ کیلوگرم مواد مخدر در شهر نخل تقی تکذیب شد

رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی گفت: کشف و ضبط ٧٠٠ کیلوگرم مواد مخدر در شهر نخل تقی صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بوهندی نجفی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های جان برکف دریابانی و انتظامی خبر کشف و ضبط ٧٠٠ کیلوگرم مواد مخدر در شهر نخل تقی را تکذیب کرد.

وی اظهار داشت: در نشستی که دو روز پیش در محل دریابانی شهرستان عسلویه با حضور فرماندهی دریابانی استان و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان عسلویه و بخشداران مرکزی و چاه مبارک و امام جمعه اهل سنت شهر عسلویه و اینجانب برگزار شد محموله فوق در سواحل یکی از روستا‌های این شهرستان عنوان شد و انعکاس خبر کشف و ضبط محموله فوق در شهر نخل تقی تعجب همگان را برانگیخته است.

نجفی افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده و تماس با مسئولین دریابانی استان و شهرستان اعلام شد که تاکنون هیچگونه مصاحبه‌ای با هیچ‌کدام از سایت‌های خبری توسط مسئولین دریابانی دراین خصوص صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا شورای اسلامی شهر به منظور شناسایی سایت یا افرادی که احیاناً با نشر اکاذیب قصد تخریب نام مردم و شهر نخل تقی را دارند از طریق مراجع قضایی و ذی‌صلاح پیگیری‌های لازم را انجام داده و نتیجه آن متعاقب اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

کشف ٧٠٠ کیلوگرم مواد مخدر در شهر نخل تقی صحت ندارد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.