سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از سال نو با برپایی جشنواره تخم مرغ‌های رنگی

جشنواره بزرگ تخم مرغ رنگی و تخم مرغ آرایی در آستانه نوروز ۹۷ امروز در شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محبوبه علیزاده مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آمل گفت: این جشنواره برای چهارمین سال متوالی با مشارکت شهرداری و نیز هماهنگی سازمان پارک‌ها وفضای سبز امروز در محل مجموعه فرهنگی سرای مهر شهرداری این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره حفظ و احیای سنت‌های نیک بومی است، افزود: در این جشنواره ۸۰۰ نفر از نونهالان و نوجوانان آملی به همراه خانواده‌ها حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آمل گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره با بهره گیری از ایده‌های خلاقانه در قالب نگاه به فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی شهر، نوآوری و نگاه هنرمندانه خود و تهیه سبزه‌های نوروزی شرکت کردند.

علیزاده از برپایی سفره هفت سین در ورودی این شهر هفته آینده خبر داد و گفت: این سفره‌ها در ابعاد بزرگ در میدان قائم، هزارسنگر برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی عرضه می‌شود.

در جشنواره بزرگ تخم مرغ رنگی و تخم مرغ آرایی که مسن‌ترین شرکت کننده آن بیش از ۷۰ سال سن داشت، به نفرات برتر بهترین نقاشی روی تخم مرغ ها، جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره‏ تخم مرغ رنگی در آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.