سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارشنبه سوری امسال کم حادثه تراز سال های اخیر

فرمانده انتظامی گلستان، آئین چهارشنبه سوری امسال در گلستان را کم حادثه تر از سال های اخیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان صبح امروز در رزمایش بزرگ ترافیکی استان گلستان ویژه نوروز ۹۷، گفت: خوشبختانه با درایت مردم و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و با وجود تمام فضاسازی‌ها در فضا‌های مجازی و حقیقی، امسال کم حادثه‌ترین چهارشنبه سوری سال‌های خدمتی بنده در گلستان رقم خورد.

وی افزود: مردم خوب استان با درک صحیح از شرایط، سنت چهارشنبه سوری را در شب‌های گذشته اجرا کردند و از همه آن‌ها و همچنین نهاد‌های اطلاع رسانی تشکر می‌کنم.

جاویدان به رزمایش ترافیکی ویژه ایام نوروز اشاره و گفت: طرح نوروزی یکی از برنامه‌های ویژه نظام است که دستگاه‌ها و نهاد‌ها به تناسب وظایفی که دارند در آن سهیم هستند.

وی گفت: اجرای این طرح در ایام نوروز، شعار ما که، خادم مردم هستیم، را در عمل نشان می‌دهد و رسالت ما ایجاد یک شرایط مطلوب برای مردم است تا بدون دغدغه به مسافرت خود بپردازند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه سفر‌های نوروزی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، گفت: همه ما دستگاه‌های مسئول وظیفه داریم به درستی به وظایف خود عمل کنیم و خدمت صادقانه و تسریع در انجام امور را در دستور کار قرار بدهیم.

جاویدان با ابراز رضایت نسبی از اقدامات ترافیکی استان افزود: در استان اقدامات خوبی در حوزه‌های درون شهری و برون شهری انجام شده، اما کافی نیست و با استاندارد‌های روز دنیا فاصله بسیاری داریم.

وی گفت: با فراهم شدن بستر‌های ترافیکی و افزایش نظارت پلیس در صورت کمک و همکاری مردم، امسال شاهد کاهش تصادفات و تلفات جانی در جاده‌های استان گلستان باشیم.

انتهای پیام /م
 

کم حادثه تراز سال های اخیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.