سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوع شدن تردد خودرو‌های سنگین در محور میانه - تبریز

فرماندار شهرستان ویژه میانه از ممنوع شدن تردد خودرو‌های سنگین در محور جاده قدیم میانه - تبریز در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شکری فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه تصمیماتی برای تسهیل تردد مسافران نوروزی گرفته شده است گفت: تردد هر نوع خودروی سنگین از جمله تریلی و کامیون‌ها در محور‌های قدیم میانه - تبریز و میانه - زنجان از روز ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین سال ۹۷ ممنوع است و این خودرو‌ها می‌توانند از بزرگراه ارتباطی پیامبر اعظم (ص) استفاده کنند.

شکری با بیان اینکه با فرارسیدن ایام نوروز، شاهد افزایش بار ترافیکی درون شهری هستیم، اهتمام ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی در مدیریت و کنترل ترافیک را خواستار شد.

وی افزود: در زمینه کنترل ترافیک درون شهری باید جدیت بیشتری به عمل آید و رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار پلیس باشد.

شکری، بهره گیری از دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر را در برقراری نظم و جلوگیری از بروز تخلفات، موثر توصیف کرد و گفت: وجود دوربین در سطح شهر، امکانی مناسب برای استفاده دستگاه‌های انتظامی و مدیریتی بوده و باید کاربرد این دوربین‌ها به طور مشارکتی و همگانی باشد و دستگاه‌هایی که از این امکان برخوردارند به صورت جزیره‌ای عمل نکنند.

جاده قدیم تبریز - میانه به طول ۱۶۵ کیلومتر از محور‌های اصلی ترانزیتی استان محسوب می‌شود و رانندگان خودرو‌های سنگین در تعطیلات نوروزی می‌توانند از آزاد راه تبریز - زنجان استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

استفاده رانندگان خودروهای سنگین از آزادراه تبریز -زنجان

برچسب ها: ترافیک ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.