سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۳ واحد معدنی آمل در انتظار دریافت گواهینامه استاندارد

۲۳ واحد شن وماسه در شرف گرفتن استاندارد از سازمان ملی استاندارد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه ۳۵ واحد معدن فعال در سطح شهرستان می‌باشند، تعداد ۱۲ واحد دارای گواهینامه استاندارد است، گفت: ۲۳ واحد معدنی در شرف گرفتن گواهی استاندارد از سازمان ملی استاندارد هستند.

وی به نظارت برحمل شن وماسه درآمل اشاره کرد و افزود: تفکیک مصالح ساختمانی باید انجام شود و استاندارد باید براساس ضوابط و قوانین صورت گیرد و مهر استاندارد بر روی مصالح خانگی انجام گیرد و نوع مصالح نیز باید مشخص شود.

فرماندار ویژه آمل گفت: به دلیل اینکه اگر مصالح نامرغوبی به دست شهروندان برسد، شهروندان با توجه به شناخت نداشتن این نوع مصالح آنرا جهت ساخت و ساز استفاده می‌کنند و این کار موجب بروز خسارات جبران ناپذیری به آن‌ها می‌شود که باید نظارت دقیق تری در این زمینه انجام شود.

رسولی افزود: معادن شن و ماسه باید براساس کیفیت مورد ارزیابی و شناسایی قرار گیرند و حفظ حقوق بیت المال باید انجام شود.

وی گفت: لایه‌ها و عناصر شن و ماسه باید آزمایشگاه‌های معتبر مشخص و آزمایش شوند و شن و ماسه نیز باید مهر تأیید بر معادن داشته باشند

وی تاکید کرد: با کامیون‌هایی که مصالح خیس به مردم ارائه می‌دهند برخورد می‌شود.

فرماندار ویژه آمل گفت: کیفیت شن و ماسه و بتن آماده باید بطور مداوم کنترل شود، چون به مقاومت ساختمان‌ها در برابر زلزله و جان مردم مرتبط است.

انتهای پیام/آ

واحد‌های معدنی آمل در انتظار گواهی استاندارد

برچسب ها: صنعت ، وزارت اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.