سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی صدا و سیمای خراسان رضوی برای پوشش برنامه‌ها در نوروز ۹۷

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: صدا و سیمای خراسان رضوی آمادگی خود را برای پوشش تصویری و رادیویی مراسم تحویل سال حرم مطهر رضوی وسخنرانی رهبر معظم انقلاب در ایام نوروز ۹۷ اعلام می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدمحسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره نقش مهم اصحاب رسانه در محقق کردن اهداف برنامه ششم توسعه گفت: در حال حاضر ۹۶ درصد جمعیت استان زیر پوشش دیجیتالی قرار دارند به طوری که مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی در حوزه فنی در جایگاه اول کشور قرار دارد و قادر است تجهیزات لازم را برای تولید برنامه های شبکه های سراسری تامین کند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز 7 میلیون زائر به مشهد مقدس سفر می‌کنند افزود: صدا و سیمای خراسان رضوی آمادگی خود را برای پوشش تصویری و رادیویی مراسم تحویل سال حرم مطهر رضوی وسخنرانی رهبر معظم انقلاب و هم چنین پوشش برنامه های مختلف در ایام نوروز ۹۷ اعلام می کند.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی درحوزه ساخت انیمیشن بعد از همدان رتبه دوم را دارد افزود: در ایام نوروز ۹۷ هر روز یک انیمیشن تولید مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی پخش خواهد شد ،همچنین برنامه های نوبرانه ،بهار فیروزه‌ای، روزنه، آبنبات چوبی ،ماجرای آقای سیبچه ، عیدانه ،مستند های تولیدی و باکس ویژه اذانگاهی در ایام عید از شبکه خراسان رضوی پخش خواهند شد.

 

نصر پور با اشاره به اینکه نظرسنجی در مشهد مقدس نشان می دهد ۶۷ درصد از مردم برنامه های سیمای خراسان و ۲۴ درصد رادیو را دنبال میکنند ادامه داد: در حال حاضر ۳ رادیوی برون مرزی در استان فعالیت می کنند که در مجموع این3 شبکه رادیویی۲۵۰۰ دقیقه برنامه برای عید پخش خواهند کرد.

 

پخش 3 سریال و 2فیلم سینمایی تولیدی خراسان رضوی در ایام نوروز97

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با اشاره به این که در سال ۹۶ دو فیلم سینمایی با نام های اشنوگل و سفرسهراب در صدا و سیمای خراسان رضوی تولید شده است گفت:سه سریال خط وسط،،جزیره ماهی و من انقلابم و فیلم های سینمایی زندگی خصوصی لیلا و بازی نامه که در مرکز صدا و سمای خراسان رضوی ساخته شده اند در ایام نوروز از شبکه استانی خراسان رضوی پخش خواهند شد.

 

نصر پور با اشاره به تولید 7هزار و 17 دقیقه برنامه زنده و تولیدی در رابطه با مشهد ۲۰۱۷ و پیگیریهای انجام شده در رابطه با برگزاری اجلاس رادیویی و تلویزیونی کشورهای اسلامی ،افزود: خراسان رضوی ظرفیت های زیادی در فضای مجازی دارد و می توان از این ظرفیت ها در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمن استفاده نمود.

 

رادیو ملی زیارت در بهار 97 به صورت رسمی آغاز به کار می کند

وی با اشاره به این که راه اندازی رادیو ملی زیارت از اقدامات مهم صدا و سیمای خراسان رضوی برای ترویج فرهنگ رضوی و پرداختن به مقوله زیارت و هم چنین توجه به امامزاده های مهم کشور است گفت: این رادیودرایجاد شوق زیارت و ارتباط مستقیم دلی و معنوی مردم سراسر کشور با حرم امام رضا(ع) نقش مهمی دارد و این رادیو حتی می تواند پاسخ گوی بسیاری از شبهات در حوزه زیارت باشد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با اشاره به این که رادیو ملی زیارت در بهار سال 97 به صورت رسمی افتتاح می شود،افزود: رادیو ملی زیارت در سوریه هم گزارشگر دارد و هر روز 2 ارتباط مستقیم با حرم حضرت زینب(س) برقرار می شود و با افتتاح رسمی این شبکه رادیویی در بهار ۹۷ گزارشگری هم به عتبات عالیات اعزام خواهد شد.

 

بهار 97 جشن پایان پوشش دیجیتالی استان خراسان رضوی

نصر پور با اشاره به این که در بهار 97 پایان پوشش دیجیتالی استان خراسان رضوی را جشن خواهیم گرفت افزود:گزارش۵ ، شب شرقی و اخبار استان پرمخاطب‌ ترین برنامه‌های شبکه خراسان رضوی هستند و سریال طنز "دنبال من نیا می گیرمت"در نوروز ۹۷ توسط مرکز خراسان رضوی تولید خواهد شد تا در ماه رمضان سال آینذده از این شبکه خراسان رضوی پخش شود.

 

انتهای پیام // ز.ی

برچسب ها: نوروز ، صداسیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.