سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عفت فاطمی هدف اصلی هجمه دشمنان بر جامعه اسلامی است

سخنران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود در جامعه دینی به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی هستند، گفت: عفت فاطمی، هدف اصلی هجمه دشمنان بر جامعه اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خسروی در سلسله برنامه های فرهنگی تبلیغی ویژه بانوان که در رواق حضرت زهرا(س) و در جمع زائران حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود: هدف دشمن طی سال‌های اخیر در قالب جنگ نرم همواره دور کردن زنان و بانوان مسلمان از عفت فاطمی و حجاب و ترویج بدحجابی در بنیان خانواده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن با به کارگیری ترفندهای مختلف به دنبال از بین بردن عفت فاطمی است، افزود: سیره فاطمی جلوه گر چهره واقعی اسلام ناب محمدی(ص) است و حجاب یکی از مصادیق مهم مکتب نبوی است.

خسروی با بیان اینکه ما باید با رفتارهای خودمان ارزش های دینی همانند حجاب را به دختران انتقال دهیم، گفت: خانواده در منظر اسلام مهم‌ترین و اساسی‌ترین نهاد اجتماعی در جامعه اسلامی است، بنابراین امروز دشمن با شناخت این اصل به دنبال تزلزل آن است .

وی با اشاره به نفوذ آسیب‌هایی همانند بی حجابی در بین زنان به ویژه دختران جوان گفت: وقتی پرده عفت پاره شود روح نیز آلوده می شود و زمینه نابودی ارزش های دینی همچون عفاف و حجاب فراهم خواهد شد.

وی گفت: دختران ما باید با الگوگیری از حضرت زیبنب(س) زندگی کنند، چرا که دشمن متوجه شده است که اگر مادران را هدف مسائل غربی و خلاف قرار دهد، جامعه رو به انحطاط می رود.

 سخنران حرم مطهر رضوی افزود: زنان مسلمان الگوی بی نظیری همچون سیره فاطمی دارند که می‌توانند با تاسی از آن در میدان جنگ نرم پیروز باشند.

انتهای پیام// م.م

برگزاری سلسله برنامه های فرهنگی تبلیغی ویژه بانوان در حرم مطهر رضوی

 

برچسب ها: جنگ نرم ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.