سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود 40 هزار زن سرپرست خانوار در استان اردبیل

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: طبق سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۰ هزار و ۸۲۸ زن سرپرست خانوار در استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبرز دهقان ،معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان استان اردبیل اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده از سرشماری سال 95 تمامی اطلاعات و آمار استان اردبیل به تفکیک زن و مرد احصاء شده است و این آمارها در برنامه‌ریزیهای بلند مدت اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی گفت: طبق این آمارها یک میلیون و 60 هزار نفر جمعیت بالای 10 سال در استان اردبیل وجود دارد که این افراد به تفکیک ازدواج زن و مرد در این آمار احصاء شده است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: 376 هزار و 867 خانوار در سطح استان اردبیل زندگی می‌کنند که از این تعداد 40 هزار و 828 خانوار توسط سرپرست زن اداره می‌شود.

دهقان تصریح کرد: ما می‌توانیم از این آمار و تحلیل‌ها برای برنامه‌ریزیها به منظور رفع مشکلات و آسیبهای اجتماعی استفاده کنیم که قطعا باید از این آمارها و تحلیلها برای رفع مشکلات و آسیبهای اجتماعی استفاده شود.

انتهای پیام/ع

رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.