سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

16 هزار تخت برای اقامت گردشگران در ایام نوروز در نظر گرفته شده است

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: درهتلها و مسافرخانه‌ها کرمانشاه در مجموع ۱۶ هزار تخت برای اقامت گردشگران نوروزی در استان مهیاست.

جلیل بالایی درگفتگو باخبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛گفت:طرح خدمات نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ با بسیج تمام امکانات این دستگاه‌های امداد رسان و خدمات رسان در آماده باش کامل در خدمت مردم هستند.
بالایی افزود: بازدید از مناطق تاریخی و تفریحی استان کرمانشاه به عنوان قطب گردشگری کشور، بازدید ازمناطق تاریخی و تفریحی استان زمینه سازی برای ایجاد فضای ایمن و مفرح برای میهمانان نوروزی از مهمترین اهداف برگزاری مانور خدمات سفر استان است.
امیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: ۶۳ پایگاه ثابت و سیاربا حضور بیش از ۵۰۰ نفر ازنیرو‌های این جمعیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی وخدمات امدادی در پایگاه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان رابرعهده دارند و پایگاه امداد هوایی با یک فروند بالگرد و ۲ پایگاه امداد کوهستان در این مدت در آماده باش کامل به سر می‌برند.
۱۹۰ رضایی مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان کرمانشاه هم در این مانور گفت: ۱۹۰ آتش نشان و ۱۱ گشت سیار در ایام نوروز در میادین شهر مستقرهستند.
سرهنگ شیری رییس پلیس راهور استان هم گفت: ۱۰۰ تیم تخصصی در حوزه راهور، امنیت تفرجگاه‌ها، نوروز گاه‌ها ومراکز خریدرا تامین می‌کنند و همچنین پلیس راه استان جاده‌های مواصلاتی استان ونقاط حادثه خیزرا با بیش از ۸۰ تیم محسوس و ۲۵ تیم غیر محسوس پوشش می‌دهند.
صائب مدرسی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان افزود:۱۲۸ آمبولانس،۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس یک فروند بالگرد و تیم‌های ارزیابی، طرح امداد نوروزی را دراستان اجرا می‌کنند

 

 

انتها ی پیام/د

 

 

تدابیر درنظر گرفته شده برای نوروز امسال

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.