سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان خبر داد;

اعزام 2 هزار دانشجو از استان سمنان به اردوی راهیان نور

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان گفت : پیش بینی می شود ۲ هزار دانشجو از این استان به اردوی راهیان نور اعزام شوند.

سرهنگ علی خالقیان فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان در حاشیه نشست خبری خود در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان گفت : اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور استان سمنان از 17 اسفندماه آغاز شده است و پیش بینی می شود تا 26 اسفندماه که روز آخر اعزام است 2 هزار دانشجو به این اردو اعزام شوند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان های دانش آموزی راهیان نور استان سمنان پایان یافته است افزود : 2 اردوگاه در استان خوزستان برای اسکان و تغذیه رایگان زائران استان سمنان تدارک دیده شده است.

اعزام 40 خادم الشهدا از استان سمنان به اردوهای راهیان نور

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه اعزام کاروان های مردمی راهیان نور از 27 اسفندماه آغاز می شود از اعزام 40 خادم الشهدا از استان سمنان برای پذیرایی از مردم استان سمنان در اردوهای راهیان نور خبر داد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان با اشاره به اینکه اولین کاروان مردمی راهیان نور  از استان سمنان از شهرستان های شاهرود و دامغان از 27 اسفندماه اعزام می شوند گفت : پیش بینی می شود 5 هزار نفر از استان سمنان به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.

وی به مدت‌زمان اقامت مردم استان سمنان در اردوهای راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: هم استانی ها به مدت پنج روز در این اردوها حضور دارند.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.