وی افزود: برای تسهیل و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی از ظرفیت بدنه کارشناسی در بخش خصوصی و صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استفاده شده است.
بزرگ نیا گفت: رضایت و آسودگی خاطر شهروندان از سفرهای نوروزی خط قرمز ما در استان تهران است و دفاتر خدمات مسافرتی موظف به اجرای تعهدات خود میباشند.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان تهران از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت از نحوه اجرای تورهای نوروزی را بلافاصله به معاونت گردشگری استان تهران به نشانی خیابان کریم خان – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد اعلام کنند.
انتهای پیام/