سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«عطا محمد نور» توافق با ارگ و تعیین والی جدید را تکذیب کرد

«عطا محمد نور»، والی برکنار شده بلخ اخبار توافق وی با ارگ ریاست جمهوری و تعیین والی جدید برای این ولایت را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عطا محمد نور»، والی برکنار شده بلخ اخبار توافق وی با ارگ ریاست جمهوری و تعیین والی جدید برای این ولایت را تکذیب کرد.

روز گذشته اخباری منتشر که خبر از توافق حزب جمعیت اسلامی و ارگ ریاست جمهوری برای کناره گیری عطا محمد نور و تعیین «محمد اسحاق رهگذر» به عنوان والی جدید می داد اما وی این اخبار را شایعه و بی اساس خواند.

وی در صفحه اجتماعی خود در فیس بوک نوشت: «خبرهایی در صفحه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در خصوص کنار رفتن من از ولایت بلخ، دست به دست می‌شود. تمام این خبرها بی‌اساس بوده و آن را تکذیب می‌کنیم. با تأکید می‌گویم که تا زمانی که خواسته‌های مشروع جمعیت اسلامى افغانستان برآورده نشود، هیچ معاملۀ پیدا و پنهان در کار نخواهد بود.»

وی افزوده است: «ما به تمام تعهدات خود پا بند هستیم و درِ مذاکره را نبسته‌ایم و تصمیم نهایی را کماکان از صلاحیت رهبری جمعیت می‌دانیم. موضوع ولایت بلخ، آخرین ماده و موردی است که در مذاکرات مطرح بوده است.»

عطا محمد نور گفته است: «یک بار دیگر قابل یاد‌آوری می‌دانم که تصمیم نهایی در خصوص مذاکرات را حزب جمیعت و شخص رهبر حزب صلاح الدين رباني می‌تواند بگیرد.»

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.