سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه جلسه استیضاح آخوندی؛

اعتراض به لغو سوال از رئیس جمهور به تحصن کشید!

متقاضیان سوال از رئیس‌جمهور در جایگاه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه نوبت عصر امروز مجلس و در جریان رسیدگی به استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی، وکیلی و حجت‌الاسلام ذوالنور کنار لاریجانی قرار گرفتند و برای دقایقی شروع به صحبت کردند.

در این میان آخوندی وزیر راه و شهرسازی هم برای دفاع از خود در پشت تریبون مجلس قرار گرفته بود، اما به یک باره صدای فریاد‌های ذوالنور در جایگاه هیئت رئیسه و پشت سر لاریجانی نظر تمامی نمایندگان و رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

بسیاری از نمایندگان در کمتر از لحظه‌ای در اطراف وی جمع شدند و تلاش داشتند تا این نماینده را آرام کنند، اما صدای فریادهای این نماینده مردم قم هر لحظه بلندتر می‌شد تا جایی که آخوندی سکوت کرد ولی لاریجانی با بی‌تفاوتی به وی گفت شما ادامه دهید.

اما با گذشت زمان صدای فریادهای ذوالنور و تجمع نمایندگان افزایش یافت و بار دیگر آخوندی سکوت کرد که این بار رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس خطاب به وزیر راه اعلام کرد که شما بفرمایید، موضوع مربوط به استیضاح و شما نیست.

با ازدحام نمایندگان جو مجلس به نوعی به هم ریخت و دیگر آن سکوت و آرامش قبل از بین رفت، با توجه به پیگیری ذوالنور درباره سوال از رئیس جمهور بسیاری حدس زدند که این فریادها و واکنش‌ها درباره لغو سوال از روحانی باشد.

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس و امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس سرانجام توانستند بسیاری از نمایندگان را به پایین از جایگاه هدایت کنند، اما ذوالنور نماینده قم، پژمان‌فر نماینده مشهد و کلات، قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، آزادی خواه نماینده مردم ملایر، نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و ناصری نژاد در پشت جایگاه هیئت رئیسه در کف زمین به حالت تحصن نشستند و بار دیگر رنجبرزاده، امیرآبادی فراهانی و تابش سعی کردند تا آنها را قانع کنند تا به جایگاه خود بازگردند.

این مذاکرات حداقل 10 دقیقه به طول انجامید، اما نهایتا با ورود پزشکیان به این تجمع کوچک آنها راضی شدند تا همراه با وی و وکیلی به خارج از صحن مجلس رفته و جلسه‌ای را در بیرون برگزار کنند تا بتوان مشکل به وجود آمده را حل کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
سئوالات از رییس جمهور چیه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
#آخوندی چطور به ثروت های میلیاردی رسید؟
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
جلوی ساخت و سازهای غیر قانونی را هرچه زودتر بگیرد
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
جناب آخوندی مشکل مشکن مهر به کجا رسید ؟