سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش اورژانس بابل در چهارشنبه آخر سال

نیرو‌های سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در شب چهارشنبه آخر سال آماده باش هستند.

محمد ابراهیم اصغرنتاج سرپرست پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بابل  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به آمادگی کامل پایگاه‌های مرکز مدیریت حوادث در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در شب چهارشنبه پایانی سال در میادین شلوغ مستقر می‌شوند.

وی افزود: برای چهارشنبه آخر سال ۱۲ پایگاه اورژانس، ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ پرسنل در اماده باش کامل هستند.

صالح طبری رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران نیز گفت: پایگاه‌های مرکز مدیریت حوادث در چهارشنبه آخر سال در شهر‌های استان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۹۷ نفردر چهارشنبه آخر پارسال زخمی شدند، افزود: نوجوانان ۱۰ تا ۲۰ سال بیشترین قشر آسیب دیده در این حوادث بودند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران به آسیب‌های برگشت ناپذیر در نواحی پا، صورت، سر، گردن و چشم بر اثر بی احتیاطی در آتش بازی چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: افراد علاوه بر رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال در صورت بروز حادثه راه را برای حرکت آمبولانس‌ها باز کنند.

انتهای پیام /ر

استقرار نیرو‌های فوریت‌های پزشکی در میادین شلوغ

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.