سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک میلیون و ۶۰ هزارعدد مواد محترقه در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک میلیون و ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و پلمپ واحد‌های صنفی در این استان خبر داد.

سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با اجرای طرح‌های پیشگیرانه تاکنون یک میلیون و ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ۳۸ واحد صنفی عرضه کننده مواد محترقه و آتش زا در استان پلمب شد.

وی افزود: ۹۶ نفر از عاملان عرضه مواد محترقه که با مقاصد سودجویانه و گا‌ها ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در استان دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال واحد‌های صنفی عرضه کننده مواد محترقه تا پایان تعطیلات نورزوی ۹۷ پلمب خواهد شد و همچنین خودرو‌هایی که اقدام به سلب آسایش مردم کنند نیز تا پایان این مدت توقیف خواهند بود.

میرفیضی از برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: کسانی که با تهیه و فروش مواد محترقه موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش مرم شوند نیز تا پایان ایام نوروزی ۹۷ در بازداشت خواهند بود.

فرمانده انتظامی مازندران در خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال را هنجارشکنی‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برشمرد و از شهروندان خواست:همواره پلیس را درکنارخود ببینند و به هیجانی که حسرت در کمین آن است، نزدیک نشوند، وحشت دیگران را دستمایه‌ی شادی خود قرار نداده و نگذارند، بهار خاطره‌ای اندوهبار برایشان تداعی کند.

وی افزود: در برخورد با مراسم چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده است، پلیس علیرغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی، اقدامات گسترده‌ای را با اجرای طرح‌های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام /ر

کشف مواد محترقه در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.