سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادیخواه در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی:

شنیده‌ایم بار‌ها استعفا داده‌اید/ چرا وزارتخانه‌ای با یک وزیر بی‌انگیزه ادامه دهد؟

نماینده مردم ملایر گفت: شما سه بار استیضاح شدید و بار‌ها استعفا دادید، پس چرا این وزارتخانه باید با وزیری بی‌انگیزه ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در موافقت با استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه 22 اسفندماه) گفت: این سومین بار است که شما به مرحله استیضاح رسیدند، لذا باید کمی بیشتر تأمل کنید.

وی ادامه داد: علی‌رغم تمامی زحماتتان نمایندگان شما را استیضاح کردند، البته برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که خودتان هم علاقه‌ای به ادامه کار ندارید و چندبار استعفا دادید.

نماینده مردم ملایر تأکید کرد: چرا وزارتخانه‌ای باید با وزیری که انگیزه‌ای برای کار ندارد، ادامه دهد؟

آزادیخواه با اشاره به بدهکاری 12 هزار میلیارد تومانی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران گفت: شاید فکر می‌کنید که وزیر مقصر نبوده و دولت باید این بودجه را تأمین کند، اما این وظیفه وزیر مربوطه است که بودجه لازم را برای کار جذب کند.

وی با بیان اینکه مسکن مهر به عنوان یک پدیده بی‌نظیر اما دارای اشکالات متعدد همچنان ناتمام باقی مانده است، اظهار کرد: مسکن مهر در سال 86 برای خانه‌دار شدن مردم کم درآمد ایجاد شد.

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه بنده جملاتی از سخنان شما را درباره مسکن مهر انتخاب کرده‌ام، افزود: شما گفتید که در مسکن مهر تنها به کمیت توجه شده و ما می‌خواهیم به کیفیت توجه کنیم، اما چه شد؟ فرمودید دولت در حال بررسی ادامه داشتن یا نداشتن مسکن مهر است، اما چشم مردم به نتیجه این بررسی خشک شد.

آزادیخواه ادامه داد: شما گفتید غرض شخصی نداریم و طرح‌های آغاز شده در دولت قبل را به پایان می‌رسانیم، اما این اقدام را انجام ندادید.

وی همچنین با اشاره به ساخت مسکن اجتماعی از سوی این دولت هم گفت: اما مسکن اجتماعی هم سرانجامی نداشت و هیچ اتفاقی در این مورد نیفتاد.

نماینده مردم ملایر تأکید کرد: در بحث خرید هواپیما هم تنها از 200 فروند ایرباس، بوئینگ و ATR که قرارداد بسته بودید تنها 7 فروند آن به کشور آمد و سرانجام مابقی مشخص نیست.

آزادیخواه با بیان اینکه تلفات جانی در جاده‌ها بسیار است، بیان کرد: البته تمامی تقصیر بر گردن وزارت راه نیست، اما وزارتخانه شما در این میان چند درصد مقصر است؟

وی ادامه داد: در بارش‌های اخیر هم هزاران نفر در مسیرهای منتهی به تهران باقی ماندند و ساعت‌ها برای خلاصی از این جاده معطل ماندند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.