سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ششمین نمایشگاه گل و گیاه سرخس

ششمین نمایشگاه گل و گیاه در سرخس در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس گشایش یافت.

رییس مستغلات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ نوع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای و بیرونی، انواع گیاهان پوششی، انواع گلدان‌های پلاستیکی، سرامیکی و سفالی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمود یداللهی افزود: برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، فرصت خوبی برای علاقمندان به انواع گل و گیاه است تا با تنوع اقلیمی ایران و گیاهانی که در نقاط مختلف دنیا می‌روید، آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال و با حمایت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، عرضه تولیدات گل و گیاه به دست اندرکاران این حوزه در شهرستان سرخس واگذار شده است تا مخاطبین نمایشگاه با دستاورد‌های داخلی در زمینه پرورش و تولیدان انواع گل‌ها و گیاهان زینتی آشنا شوند.

رییس مستغلات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : تمامی گل‌ها و گیاهان عرضه شده در این نمایشگاه ۳۰ درصد زیر قیمت بازار مشهد به بازدیدکنندگان و خریداران عرضه می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۸ اسفند ماه جاری، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و بعدازظهر‌ها ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس دایر است.

انتهای پیام// م. ه.
 
 
برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.