سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن سازندگان قطعات خودرو مطرح کرد؛

ارتقای صنعت قطعه‌سازی، موجب بهبود کیفیت خودرو‌ها می‌شود

مرتضوی با اشاره به ضرورت اجرای اقتصاد آزاد در کشور، گفت: ارتقای صنعت قطعه‌سازی موجب بهبود کیفیت خودرو‌های ملی می‌شود.

مرتضی مرتضوی رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو در 24 سال گذشته راه پر فراز و نشیبی را طی کرده است.

وی با اشاره به الزام انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو به توسعه فناوری و مشارکت با قطعه‌سازان خارجی، افزود: اکنون که صنعت قطعه‌سازی کشور در حال سرمایه‌گذاری 3 میلیون دلاری برای نوسازی است، از وزارت صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم از سرمایه‌گذاری قطعه‌سازان با تعیین تسهیلات به این حوزه،کمک کنند.

مرتضوی تصریح کرد: وجود نهادهایی همچون شورای رقابت، بر خلاف اقتصاد رقابتی و قوانین پول و اعتبار بوده و حاصلی جز تضعیف صنعت خودرو و در نهایت تضییع حقوق مردم در پی نخواهد داشت.

رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، تأکید کرد: قطعه‌سازان می‌توانند موجب افزایش تولید ناخالص ملی شده و در حد گسترده‌ای در کشور ایجاد شغل کنند.

مرتضوی در پایان یادآور شد: ارتقای صنعت قطعه‌سازی موجب بهبود کیفیت خودروهای ملی شده و اجرایی شدن همه این موارد منوط به اجرای اقتصاد آزاد در سطح کشور است.

انتهای پیام/

ارتقای صنعت قطعه‌سازی در جهت توسعه صنعتی کشور

 

 

برچسب ها: صنعت ، صنعت خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.