سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت بیش از 100 هزار نفر همیار پلیس در اردبیل

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از آموزش و عضویت بیش از 100 هزار نفر همیار پلیس در تعطیلات نوروزی امسال در استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ رحیم آقامحمدیان، رئیس پلیس راهور استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، که در مراسم اهدای کارت عضویت همیاران پلیس مدارس سخن می گفت با بیان اینکه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان اردبیل تحت آموزش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قرار گرفته اند اظهار داشت: در طی این جلسات و برگزاری بیش از 10 جلسه کلاس های آموزشی و با همکاری مدارس امروزه شاهد وجود بیش از 100 هزار نفر همیار پلیس در استان اردبیل هستیم.

وی با اشاره به صدور بیش از هزار کارت عضویت همیار پلیس برای دانش آموزان استان اردبیل افزود: وجود این تعداد از دانش آموزان که در تعطیلات نوروز همکاران پلیس راهور را در جاده ها همیاری می کنند نشان دهنده ظرفیت بالای مشارکت آحاد مردم جامعه در جهت کاهش تلفات و تصادفات جاده ای است.

سرهنگ آقامحمدیان از خانواده ها خواست در تعطیلات نوروزی هشدارهای همیاران پلیس در جاده های استان اردبیل را جدی گرفته و این عزیزان را در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یاری نمایند تا شاهد کمترین میزان تصادفات در تعطیلات نوروز امسال باشیم.

انتهای پیام/ح

صدور کارت عضویت همیار پلیس برای دانش آموزان اردبیل

برچسب ها: پلیس ، دانش آموزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.