سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و بهره برداری از واحدتولیدورق‌های فایبرگلاس درتکاب

فرماندار تکاب از بهره برداری واحد صنعتی تولید ورق های فایبرگلاس با ۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ هزار مترمربع ازاین محصول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ ایرج ثقفی فرماندار تکاب از بهره برداری واحد صنعتی تولید ورق های فایبرگلاس با ۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ هزار مترمربع در این شهرستان خبر داد.
وی افزود:این واحد تولیدی که در ۳ کیلومتری شهرستان تکاب در روستای حاجی بابای سفلی واقع شده در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و در فضای کارگاهی با زیربنای یک هزار مترمربع راه اندازی شده است.
ثقفی ادامه داد:با بهره برداری از این واحد تولیدی که محصولات آن به صورت انواع ورق و رول از جنس فایبر گلاس عرضه می شود، برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است.
وی اظهار داشت:همچنین سالانه ۲۰ میلیارد ریال از محصولات واحد تولید ورق های فایبرگلاس تکاب به کشورهای همسایه از جمله عراق و ارمنستان صادر خواهد شد.

فرماندار شهرستان تکاب گفت: در دوسال گذشته گام های موثری در زمینه تولید و اشتغال در تکاب برداشته شده که راه اندازی ۲ واحد سنگ بری،کارگاه های جواهر سازی و واحد های بسته بندی حبوبات و چند واحد تولیدی صنعتی دیگر از مهمترین آنهاست.
 ثقفی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان تکاب برای ایجاد اشتغال افزود: بخش های صنعت و معدن، کشاورزی و دامداری و گردشگری و خدمات ۳ محور عمده تولید و اشتغال و رونق اقتصادی در تکاب است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد:حمایت از بخش خصوصی و ایجاد بستر مناسب برای حضور سرمایه گذاران در عرصه تولید و رونق اقتصادی در دستور کار دولت قرار گرفته و ادارات و دستگاه های اجرایی تکاب نیز باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.
وی بیان کرد:تسهیل و رفع موانع تولید و ایجاد امنیت سرمایه گذاری از اولویت های اصلی دولت برای فعالیت بخش خصوصی است و تلاش می کنیم در این زمینه در شهرستان تکاب گام های موثری برداریم.

لازم به ذکر است ورق های فایبرگلاس در محیط های صنعتی، کشتارگاه ها، قطعات بدنه خودرو و عایق های رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/م

واحد تولید ورق های فایبر گلاس در تکاب افتتاح شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.