سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دستگاه قضا نگاهی پدرانه به دانشجویان بازداشتی داشته باشد/ دانشجویان در مسیر صلاح خود و دانشگاه حرکت کنند

نیلی احمد آبادی گفت: از دستگاه‌های عملیاتی به خصوص قوه قضائیه خواهش می‌کنیم، نگاه پدرانه‌ای به دانشجویان بازداشتی داشته باشند.

محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص دانشجویان بازداشتی این دانشگاه، گفت: ما از این قضیه واقعا متاسفیم و این موضوعات خبر خوشی برای ما و دانشگاه نیست، بالاخره دانشجوها برای ادامه تحصیل و آینده کشور وارد دانشگاه می‌شوند و این گونه مسائل مشکلاتی را هم برای دانشجویان و هم برای جامعه به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در 2 هفته اخیر، پنج نفر از دانشجویان این دانشگاه بازداشت شدند، یکی از این دانشجویان به دلیل اغتشاشات گلستان هفتم در پاسداران و دیگری در اتفاقات وزارت کار و سه نفر دیگر هم در اغتشاشات دی ماه دستگیر شدند.

در اغتشاشات دی ماه، دستگاه قضا خیلی خوب عمل کرد

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: از طریق قوه قضائیه پیگیر کارهای این دانشجویان هستیم که هر چه زودتر مراحل بازجویی به اتمام برسد و بتوانند پیش از سال نو آزاد شوند.

نیلی احمدآبادی در خصوص ارسال پرونده این دانشجویان به کمیته انضباطی گفت: در حال حاضر پرونده این دانشجویان در قوه قضائیه رسیدگی می‌شود که امیدواریم احکام سنگینی برای آنها اجرا نشود.

وی تصریح کرد: همه هدف ما این است، دانشجویان در مسیری حرکت کنند که دچار مشکل خاصی نشوند.

رئیس دانشگاه تهران گفت: از دستگاه‌های عملیاتی به خصوص قوه قضائیه خواهش می‌‌کنیم، نگاه پدرانه ای به این موضوع داشته باشند؛ به هر حال اگر این دانشجویان اشتباهی انجام می‌دهند بخشی از جوانی آن‌هاست و امیدواریم مسئولان به این قضیه با رفعت نگاه کنند.

نیلی احمدآبادی اضافه کرد: در اغتشاشات دی ماه، دستگاه قضا خیلی خوب عمل کرد و همکاری مطلوبی میان دانشگاه و این دستگاه به وجود آمد، امیدواریم در این مرحله هم با دستگاه‌های مربوطه اعم از قضا، این ارتباط ادامه پیدا کند و دانشجویان کمترین هزینه را متحمل شوند.

رئیس دانشگاه تهران یادآور شد: دانشجویان باید در مسیری حرکت کنند که به صلاح خود و دانشگاه باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۱۱:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
یک دانشجو وقتی دانشجو هست که صلاح خودش ومملکتش خوب تشخیص دهد وآلات دست کسی نباشد این دانشجو هست .