سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله علوی گرگانی با صدور پیامی درگذشت آیت الله شاه آبادی عضو خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ نصرالله شاه‌آبادی موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ در پیام تسلیت آیت‌الله علوی گرگانی آمده است : ایشان در طول حیات پربرکت خود در تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) و رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام همچنین امور عام‌المنفعه دیگر تلاشی وافر داشتند.

در این  پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ نصرالله شاه‌آبادی موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

در این پیام تصریح شده است: آن عالم بزرگوار که از خاندان فقه و عرفان و تقوا و یادگار گران‌قدر عارف سالک حضرت آیت‌الله‌العظمی شاه‌آبادی بودند، سلاح علم را با عبادت و تقوا آمیخته کرده و در راه تقرب حضرت حق قدم برداشتند.

در پایان پیام این مرجع تقلید افزوده شده است: اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به ساحت مقدس امام زمان(عج) همچنین به مقام معظم رهبری و حوزه علمیه قم مخصوصاً فرزندان و دامادهای آن بزرگوار حضرت حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج محمدعلی شاه‌آبادی تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/الف

آیت‌الله شاه‌آبادی سلاح علم را با عبادت و تقوا آمیخت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.