سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی پایگاه داده ظرفیت در صنعت و معدن سیستان وبلوچستان

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:پایگاه داده ظرفیت‌های تجارت در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

مسعود قائنی سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: پایگاه ظرفیت‌های تولید و تجارت شامل داده‌های مرتبط با مجوز تمامی فعالیت‌های بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در این استان راه اندازی شد.

وی افزود: بر اساس اعلام دفتر آمار و فرآوری داده‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت این پایگاه بر مبنای سیاست‌های کلی نظام به ویژه سیاست‌های نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب، منشور حقوق شهروندی، قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و آیین نامه‌های مرتبط با قانون، سیاست‌های کلان دولت برای شفاف سازی اطلاعات و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این حوزه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تا قبل از راه اندازی این پایگاه، عموم مردم برای دستیابی به این اطلاعات نیاز به مراجعه حضوری به بخش‌های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت در سطح ستاد و یا سازمان‌های استانی داشتند.

وی افزود: از آنجایی که برای شفاف سازی و تسهیل دسترسی به اطلاعات، پایگاه ظرفیت‌های تولید و تجارت به صورت داده‌های تجمیع شده تمامی بخش‌ها در پورتال وزارت راه اندازی شده لذا قابلیت دسترسی به اطلاعات بدون مراجعه و حضور در بخش‌های مختلف؛ برای عموم ذینفعان فراهم شده است.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در این پایگاه داده‌های مرتبط با مجوز‌های صنعتی، معدنی و صنفی قابل دریافت بوده و به زودی داده‌های مرتبط با کارت‌های بازرگانی نیز منتشر و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دسترسی به این پایگاه از طریق پرتال وزارت صنعت، معدن و تجارت به آدرس www.mimt.gov.ir بخش اطلاعات و آمار امکان پذیر است.

انتهای پیام/گ

راه اندازی پایگاه داده در صنعت و معدن سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.