سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۲۵۰ متخلف صنفی در خاش

۲۵۰ متخلف صنفی در خاش به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رئیس اتاق اصناف خاشگفت: افزون بر ۲۵۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان برای رسیدگی به تخلفات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نوراحمد هاشمزهی رئیس اتاق اصناف خاش سیستان و بلوچستان گفت: با هدف مقابله با متخلفان صنفی امسال سه هزار و ۸۸۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح شهر و مناطق روستایی خاش انجام شده است.

وی افزود: هم اینک ۱۰ اتحادیه و افزون بر ۲ هزار واحد صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی در خاش فعالیت دارند.

رئیس اتاق اصناف خاش ادامه داد: در تعطیلات نوروزی اجرای برنامه‌های بازرسی و نظارت با هدف کنترل بازار و برخورد با متخلفان تشدید می‌شود.

هاشمزهی تصریح کرد: از ۲۰ اسفند امسال اتحادیه‌های صنفی در خاش مستقل شده اند و دارای دفتر جداگانه و هیات مدیره هستند و کسبه‌ها در هر رسته صنفی می‌توانند برای پیگیری امور خود از قبیل: دریافت و تمدید پروانه کسب به جای اتاق اصناف به اتحادیه‌های مربوط به خود مراجعه کنند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و فروش اجباری کالا می‌توانند علاوه بر اعلام تخلف به دستگاه‌های مرتبط موارد شکایات خود را با سامانه ۱۲۴ و یا شماره ۳۳۷۲۴۱۰۰ تلفن رسیدگی به شکایات اتاق اصناف خاش در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

معرفی متخلفان صنفی به تعزیرات حکومتی درخاش

برچسب ها: صنعت و معدن ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.