سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت خدمات شهری  شهرداری همدان:

چهار شنبه سوری امن با حضور آتش نشانی و شهرداری

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از آمادگی شهرداری و آتش نشانی برای  برگزاری چهارشنبه پایان سالی ایمن و با آرامش برای شهروندان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحید علی ضمیر ریاست سرپرست معاونت خدمات شهری  در خصوص برپایی مراسم چهارشنبه پایان سال بیان کرد: قبل از آغاز برنامه، پیمانکاران مربوطه نسبت به جمع آوری زباله و ضایعات و شاخ و برگ، تخلیه و جمع آوری مخازن زباله در معابر متراکم شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها  اقدام می‌کنند.

وی افزود: نصب بنرو اطلاعیه‌های مربوط به رعایت نکات ایمنی جهت چهارشنبه آخر سال و توزیع در شهر، آماده باش 9 ایستگاه آتش نشانی با 105 نیروی عملیاتی، استقرار خودروهای آتش نشانی در مکان‌های تعیین شده از اهم فعالیت‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در این زمینه است.

سرپرست معاونت خدمات شهری ادامه داد: ایستگاه‌های آتش نشانی با تمام توان و امکانات در روز چهارشنبه آخر سال فعال بوده تا اگر حادثه‌ای رخ داد در اولین فرصت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

علی ضمیر گفت: پس از پایان مراسم چهارشنبه پایان سال، شستشو و پاک‌سازی معابر، جمع آوری و امحاء اثرات آتشبازی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: شهرداری همدان با امکانات، تجهیزات و ماشین آلات و نیروی انسانی لازم در حوزه‌های آتش نشانی، امور شهرهای مناطق چهارگانه، سیما، منظر و فضای سبز شهری و پیمانکاران مربوطه، آماده سپری شدن چهارشنبه پایان سال با ایمنی و آرامش کامل برای شهروندان است.

جلسه هماهنگی جهت آماده سازی شهر برای چهارشنبه پایان سال به ریاست سرپرست معاونت خدمات شهری و با حضور مدیر خدمات شهری، نماینده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مدیران امور شهر مناطق چهارگانه در دفتر معاونت خدمات شهری برگزار شد و هر یک از اعضای حاضر در جلسه، نظرات و برنامه‌های خود را در خصوص چهارشنبه پایان سال ارایه کردند.

انتهای پیام/د.ا

تدابیر مدیریت شهری در آستانه چهارشنبه پایان سال

 

               

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.