سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی‌ رفسنجانی مطرح کرد؛

شهروندان تهرانی همانند رأیی که دادند با نقد سازنده‌ ما را یاری کنند

رئیس شورای شهر تهران گفت: از شهروندان تهرانی می‌خواهم همان طور که به ما رأی اعتماد دادند با نقد سازنده ما را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سال جدید اظهار کرد: نوروز، روز طراوت است و برای دستگاه‌هایی مثل نیروی انتظامی‌ و اورژانس‌ و مادران پر کارترین‌ روزهای سال است که من از طرف اعضای شورا نوروز را به مردم و مادران این سرزمین تبریک می‌گویم و به آن‌ها خدا قوت می‌گویم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ویژگی سال 96 برای مدیریت شهری ثبت رکورد بی سابقه تهرانی‌ها در انتخابات شورا بود، گفت: این انتخابات نشان داد مردم در تغییر مدیریت شهری مطالبه دارند.

وی با بیان اینکه بار امانت مردم بر دوش ما، بار سنگینی است که باید به خوبی انجام دهیم، تصریح کرد: طی 7 ماه گذشته ما تلاش کرده‌ایم این امانت را به مقصد برسانیم‌.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در سال جدید با تمام ظرفیت‌ موجود، تحول و بهبود را در مدیریت شهری در هر زمینه‌ از جمله شفافیت‌ و مبارزه با رانت، فساد و تبعیض‌ در مدیریت شهری سرلوحه قرار می‌دهیم، افزود: از شهروندان تهرانی می‌خواهیم حمایت خود را از ما دریغ نکنند و همان طور که با رأی خود به ما اعتماد کردند، با نقد سازنده ما را یاری کنند که بدون حمایت مردم کاری انجام نمی‌شود.

وی افزود: در سال 96 متأسفانه با معضلات جدی در زمینه آلودگی هوا و ترافیک روبرو بودیم و نگرانی در برابر بحران‌ها اثر بدی در روحیه مردم نداشت.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم این معضلات را کاهش دهیم، تصریح کرد: رفتار مردم هم می‌تواند این روند را تسهیل کند و روند آن را شتاب دهد.

عضو شورای شهر تهران در پایان از اصحاب رسانه تقاضا کرد تا مجرای ارتباطی خود با شورا را تسهیل کنند تا اعضا بتوانند بهتر به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/

صحبت‌های هاشمی رفسنجانی در پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.