سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین تکرم و معارفه فرمانده جدید سپاه مهاباد

این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع طلائیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرمانده سپاه شهدای آذربایجانغربی در این مراسم گفت: بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آذربایجانغربی امسال بیش از هفت میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای محرومیت زدایی هزینه کرده است.
سردار شهسواری افزود: این اعتبارات برای ساخت پل ، آسفالت و بهسازی راههای روستایی، احداث خانه عالم، مسجد وخانه های مددجویی و نیازمندان درمناطق محروم و کمتر برخوردار استان هزینه شده است.
در ادامه این مراسم که امام جمعه و علمای شهرستان،مسئولان ادارات، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از عشایر منگور و بازاریان و اصناف حضور داشتند با اهدای لوح از تلاشهای سردار رنجبر زاده در طول خدمت خود در مهاباد قدردانی و سرهنگ طالب رحیمی بعنوان فرمانده جدید قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد معرفی شد.
پس از پایان این مراسم فرمانده سپاه شهدای استان با حضور درمنزل برادران شهید سلیمان و لقمان محمدی با خانواده این شهدا دیدار کرد.
شهید سلیمان محمدی سال 67 دردرگیری با گروهکهای ضد انقلاب در منطقه روستای بنگوین و شهید لقمان محمدی سال 74 در منطقه روستای باگردان به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند.

انتهای پیام/ع

معارفه فرمانده جدید سپاه مهاباد

برچسب ها: سپاه ، بسیج سازندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.