سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن زمینه صادرات محصولات کشاورزی در جیرفت

فرماندار جیرفت گفت:با توجه به ظرفیت کشاورزی و راه اندازی گمرک و اداره استاندارد، در جیرفت زمینه صادرات محصولات کشاورزی در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندارشهرستان جیرفت، عصر امروز در دیدار عمومی یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری و رزم حسینی استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر جنوب استان کرمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی گفت: جیرفت مجموعه‌ای از نعمت‌های خدادادی است و از ابتدای پیروزی انقلاب، خدمات زیادی در زمینه زیرساخت‌ها به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این دولت از مردم و برای مردم است افزود: امروز هم چیزی از مردم پنهان نداریم و به برکت دولت تدبیر و امید، توجه دولتمردان به مسائل امنیتی به گونه‌ای است که اشرار شناسنامه داری در منطقه نداریم و در سایه وحدت، امنیت خوبی داریم.

امینی روش گفت: شهرستان جیرفت طی ۳۸ سال گذشته کارنامه خوبی داشته و امروز استاندار کرمان با استفاده از ظرفیت ها، زیرساخت‌های شهرستان را تکمیل کردند.

احمد امینی روش با بیان اینکه فرودگاه جیرفت پس از ۶ سال تعطیلی در دولت تدبیر و امید تکمیل و راه اندازی شد افزود: امروز این فرودگاه با سه پرواز در هفته فعال است وبا توجه به ظرفیت کشاورزی و راه اندازی گمرک و استاندارد، زمینه صادرات محصولات کشاورزی فراهم شده و پایانه صادراتی جیرفت نیز ۷۰ درصد پیشرفت دارد و عملیات اجرایی انتقال گاز در حال انجام است.

فرماندارشهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در بخش آموزش و پرورش در هر ماه یک مدرسه در این شهرستان کلنگ زنی شده است تصریح کرد: در این دولت چهار انتخابات برگزار شد و حتی یک فقره شکایت در این خصوص گزارش نشد و در زمینه اقتصاد مقاومتی هم با فراهم کردن زیرساخت‌ها زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کرده ایم.

وی گفت: در بخش‌های بهداشت، مسکن و راه کار‌های خوبی صورت گرفته است و این فعالیت‌ها نتیجه وحدت و همدلی مسئولان بوده و این روحیه همچنان در دستور کار مدیران است.

فرماندار جیرفت تصریح کرد:از این به بعد نیز با ارتباط و تعامل بیشتر با ائمه جمعه، نمایندگان و مردم با روحیه جهادی برای پیشرفت شهرستان تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام/ی

پایانه صادراتی جیرفت نیز ۷۰ درصد پیشرفت دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.