سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی رئیس جمهوری؛

صادرات نفت با مشکل مواجه نیست

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت :امروز شاهد تورم تک رقمی هستیم، صادرات نفت با مشکل مواجه نیست و شاهد حضور هیات‌های تجاری در کشور و انعقاد قرارداد‌های سرمایه گذاری هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در دیدار نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیشرفت کشور در حوزه‌های اقتصادی گفت: امروز مشارکت مردم در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی یکی از دغدغه‌های دولت است.
وی بیان کرد: رئیس جمهوری هم عنوان کرد، دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند و مردم باید به کمک دولتمردان بیایند تا بتوانیم توطئه‌های دشمن در زمینه مسائل اقتصادی را خنثی کنیم.
وی تصریح کرد: دولت در تمام سطوح وظیفه برطرف کردن مشکلات مردم را بر عهده دارد.
امیری اظهار کرد: امروز شاهد تورم تک رقمی هستیم، صادرات نفت با مشکل مواجه نیست و شاهد حضور هیات‌های تجاری در کشور و انعقاد قرارداد‌های سرمایه گذاری هستیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه کشور در مسیر توسعه درستی قرار گرفته است عنوان کرد: مردم بدانند که مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و همه مسئولان نظام از مشکلات آن‌ها با خبر بوده و دنبال برطرف کردن این مشکلات هستند.
وی به اقدامات انجام شده در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان اشاره کرد و گفت: در شهرستان جیرفت احداث ۱۱۳ کیلومتر راه روستایی، ۳۶ خانه بهداشت، هشت پایگاه سلامت شهری، شروع عملیات اجرایی بیمارستان ۲۲۰ تخوابی و بسیاری طرح‌های توسعه‌ای دیگر از جمله اقدامات دولت در راستای توسعه این منطقه است.
وی با اشاره به تمدن هفت هزار ساله کنار صندل و اتصال جیرفت به راه آهن سراسری اظهار کرد: توسعه زمانی رخ می‌دهد که همه با هم باشیم و باید بدانیم که توسعه در سایه جنگ و اختلاف رخ نمی‌دهد.
امیری بیان کرد: در سال ۹۲ اعتبار تملک دارای جیرفت ۲۰ میلیارد تومان بوده و امروز این اعتبار به ۹۲ میلیارد تومان رسیده است و با این افزایش، جهشی در زمینه تملک دارایی‌ها می‌بینیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: در کرمان شرایط خوبی برای توسعه فراهم است و امیدوارم این اتحاد بین مسئولان همچنان ادامه داشته باشد.
وی اضافه کرد: ضرورت کشور، توازن است و برای جلوگیری از حاشیه نشینی راهی جز توازن در کشور نداریم.
انتهای پیام/ی

سفرمعاون پارلمانی رییس جمهور به جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.