سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی خبر داد

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای ساخت راه آهن تهران - تبریز

فرماندار تهران گفت: ۱۷ کیلومتر از ریل ایجاده شده در مسیر راه آهن تهران-تبریز از شهر تهران عبور می‌کند و ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه بررسی مشکلات منطقه ١٨ که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: جلسه‌ای که امروز برگزار شد در جهت رفع مشکلات منطقه 18 تهران بود.

وی با بیان اینکه ۱۷ کیلومتر از ریل ایجاده شده در مسیر راه آهن تهران-تبریز از شهر تهران عبور می‌کند و ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص داده شده است، افزود:.۴۰۰ هکتار زمین در این منطقه داریم  که قرار شد برای نیاز‌های منطقه همانند احداث مدرسه اختصاص داده شود، البته در خصوص فضای سبز مشکل خاصی نداریم و سرانه فضای سبز این منطقه ۲ متر بیشتر از میانگین تهران است.

فرهادی گفت: قرار است که طرح تفضیلی تهران با اصلاحات همراه باشد و به شهرداری ارسال شود، همچنین ۴۲۰ هکتار معادن شن و ماسه در این منطقه تعدیل شد، زیرا موجب آلودگی هوا می‌شد.

وی اذعان کرد: ۹ منطقه دیگر مانده است که در سال آینده به مشکلات مردم آن‌ها رسیدگی می‌شود و جلسات را با شورایاران برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

صحبت‌های فرماندار تهران جلسه بررسی مشکلات منطقه ١٨

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.