سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ هزار عدد انواع موادمحترقه در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع موادمحترقه و نیم کیلو مواد اولیه ساخت مواد منفجره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان بابلسر به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از برسی‌های پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در یکی از واحد‌های صنفی دستگیر و در بازرسی از آن تعداد ۲ هزارو ۱۷۰ عدد انواع مواد محترقه و نیم کیلو مواد اولیه ساخت مواد منفجره کشف کردند.

سرهنگ رضوانی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از شهروندان و والدین، خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی، تلاش نمایند جشن چهارشنبه سوری را در کنار خانواده خود باشند تا ضمن مدیریت آن از هرگونه خطرات و آسب‌های احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام/آ

دستگیری عامل تهیه وتوزیع مواد محترقه در بابلسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.