سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 52 پایگاه امدادرسانی اورژانس در ایام نوروز

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ایام نوروز 52 پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در استان مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در طرح سلامت نوروزی سال 97 اورژانس 115 استان همدان از تاریخ 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 به استقبال خدمات رسانی به مسافران نوروزی خواهد رفت .

وی اظهار کرد: در این طرح تیم‌های اورژانس استان همدان متشکل از 350 نفر نیروی انسانی برای خدمت‎رسانی به مسافران در 52 پایگاه شهری و جاده‌ای و هوایی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی مستقر می شوند.

معصومی ادامه داد: در این طرح حدود 100 آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک آمبولانس اتاق عمل در استان همدان برای اجرای طرح سلامت نوروزی 97 به کار گرفته خواهند شد. مناطق فوریتهای پزشکی استان 9 ایستگاه سلامت در استان همدان برپا می‌گردد.

وی با بیان اینکه با شروع طرح سلامت نوروزی اورژانس 115 کشور اقدام به برپایی ایستگاه های سلامت و اسقرار جاده ای می کند، گفت: استان همدان نیز دارای یکی از اورژانس های فعال در زمینه ارایه خدمات سلامت سفر است که در طرح سلامت نوروزی 97 با برپایی کانکس های سلامت ایجاد 9 ایستگاه سلامت می کند، در این ایستگاه ضمن بررسی سلامت مراجعه کنندگان، توزیع بروشور و پمفلت ، آموزش و توصیه‌های بهداشتی توسط کارشناس مربوطه به مسافرین ارائه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ستاد هدایت دانشگاه مستقر در مجموعه اورژانس 115 شهرستان همدان به طور 24 ساعته در جهت هماهنگی و مدیریت انتقالات مصدومین و مدجویان بین مراکز درمانی کم امکانات به مراکز تخصصی و فوق تخصصی اقدام می کند.

انتهای پیام/ د

فعالیت پایگاه های امدارسان در تعطیلات عید

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.