سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی:جوایز چهار وزنه بردار خوزستانی را پرداخت می کنیم

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: فضای مسابقات برای پرداخت جوایز چهار وزنه بردار خوزستانی مناسب نبود،به همین دلیل تا پیش از عید جوایز را اهدا می کنیم.

علی مرادی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره کیفیت رقابت های جام وزنه برداری جام فجر بیان کرد: سومین دوره رقابت های جام فجر به نام شهید الماسی مزین شده بود و کشورهای مختلفی هم برای حضور در این رقابت ها شرکت کرده بودند. 9 کشور صاحب نام این رشته که سال گذشته و سال قبل از آن در جام فجر شرکت می‌کردند به خاطر دوپینگ محروم هستند و نتوانستیم از آنها برای حضور در این مسابقات دعوت کنیم و همین موضوع باعث شده بود تا کیفیت مسابقات کمی کاهش پیدا کند..خوشبختانه این رویداد در تقویم فدراسیون جهانی قرار داشت و این برای ما بسیار حائز اهمیت است که میزبانی چنین رقابت هایی را بر عهده داریم.

او درباره جوایز تیم خوزستان و وزنه‌برداران ایرانی گفت: با توجه به اینکه جوایز را به صورت یورو پرداخت می کردیم جوایز نقدی مربوط به 2 وزنه بردار گرجستان را که براساس سیستم سینکلر انتخاب شده بودند، پرداخت شد و همچنین تعهدات خود را در بخش آنتی دوپینگ و موارد دیگر انجام دادیم. با توجه به اینکه تیم مناطق نفت خیز در جام باشگاه های آسیا به عنوان قهرمانی دست یافته بود، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و با پیگری هیئت وزنه برداری خوزستان جوایز نقدی برای این تیم در نظر گرفته بودند و در همین مسابقات از آنها تقدیر کردند.البته چون فضای مسابقات برای پرداخت این جوایز مناسب نبود، در نظر داریم در یک فضای مناسب‌تری این کار را انجام دهیم و امیدوارم تا پیش از عید جوایز این ورزشکاران را پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون ادامه داد:ازاستان خوزستان هم بابت اینکه در بحث زیر بنایی و پشتوانه سازی بسیار کار آمد عمل کرد تشکر می کنیم.خوشبختانه تمام ورزشکاران شرکت کننده کشورمان در این رقابت ها جوانان مستعد بومی خود استان خوزستان بودند و حتی تعدادی از آنها تجربه حضور در رقابت‌های بین المللی را هم نداشتند، اما با این وجود نتایج خوبی کسب کردند.

مرادی در ادامه گفت:کلاس‌های آموزش و طراحی تمرین با حضور برترین مدرسان جهان از جمله میهایلوویچ، بیرانوند و سرکار خانم گلشن راز در بخش ضد دوپینگ با بهترین کیفیت برگزار شد و مواردی مطرح شد که مورد توجه بسیاری از شرکت کنندگان قرار گرفت. کلاس‌های آموزشی به صورت کاربردی برای دانش افزایی مربیان و وزنه‌برداران برگزار شد.همچنین یکی از نکات مثبت و حائز اهمیت این مسابقات پخش مستقیم رقابت ها بود که همین مسئله سبب شد تا کیفیت رقابت ها چند برابر شود. حضور نایب رئیس فدراسیون جهانی موجب شد تا کلاس های تکنیکی را برای بانوان برگزار شود. در سال های گذشته شاهد این بودیم که در بحث برگزاری رقابت های جام فجر تنها یک خانم حضور داشت اما امسال تعداد این نفرات نسبت بیشتر شده است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطر نشان کرد:قرار شده از 26 اسفند ماه تا 14 فروردین اردوهای تیم ملی به دلیل در پیش بودن ایام نوروز تعطیل شود.امیدوارم در طول این ایام وزنه برداران بتوانند کارهای روحی و روانی را در کنار خانواده شان به خوبی دنبال کنند.اردوی جوانان و نوجوانان هم در استان گلستان همچنان با قدرت پیگیری شود و طبق برنامه قرار است 26 اسفند یک رکورد گیری از آنان گرفته شود تا افراد مستعد را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی ازبکستان کنیم و آنها بتوانند از عنوان قهرمانی خودشان در سال گذشته دفاع کنند.یکی ازاولویت های اصلی ما حضور بانوان در رقابت های آسیایی است تا بتوانیم از این طریق یک سهمیه المپیک نوجوانان و جوانان را برای دختران کشور به ارمغان بیاوریم.

مرادی در پایان درمورد ارزیابی اش از حضور نایب رئیس فدراسیون جهانی در کشورمان تصریح کرد:با توجه به اینکه برای اولین بار چنین کار با ارزشی در سطح بانوان صورت گرفته،به طوری که برگزاری کلاس های آموزش از صفر تا صد بر عهده خود بانوان بود و این کار نه تنها می تواند برای ورزش کشورمان و وزنه برداری یک الگو باشد بلکه سایر رشته های ورزشی هم می توانند از این کار برای پیشبرد اهداف شان استفاده کنند. 

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره رقابت های جام فجر وزنه برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
من بعنوان یک هموطن وارد شدن خانمها باین رشته ورزشی را که در اثر تلاشهای مستمر و خستگی ناپذیر اقای مرادی بود را تبریک عرض میگویم و امیدوارم شرایط تلویزیونی پخش مسابقات هم طوری باشد تا رقابت خانمها هم از سیما هم پخش شود.