سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحنه آرایی ضد انقلاب با مدیریت BBC فارسی در صحن شورای حقوق بشر

همزمان با حضور دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در ژنو و موعد سخنرانی وی در نشست سالانه حقوق بشر، بوقچی‌های سانه‌ای معاند و ضدانقلاب به سیاق معمول موتور دروغ‌پراکنی خود را روشن کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان روز شنبه هفته جاری به منظور شرکت در سی و هفتمین اجلاس سالانه حقوق بشر، وارد ژنو مقر اروپایی سازمان ملل شد.

مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، محمد جواد لاریجانی امروز دوشنبه سخنرانی خود را در سی و هفتمین اجلاس سالانه حقوق بشر ایراد خواهد کرد.

سخنانی که در راستای روشنگری پیرامون موازین حقوق بشری کشورمان و پاسخی به هجمه‌های غیرمنصفانه عناصر ضدانقلاب و برخی دوّل غربی مدعی صیانت از حقوق بشر خواهد بود.

تکرار یک سناریو نخ‌نما.

اما همزمان با حضور دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در ژنو و موعد سخنرانی وی در نشست سالانه حقوق بشر، بوقچی‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای معاند و ضدانقلاب به سیاق معمول موتور تخریب و دروغ‌پراکنی و فضاسازی خود را روشن کرده‌اند و مطابق سناریو نخ نمای همیشگی‌شان، با ایجاد موج‌های رسانه‌ای از طریق فضای مجازی، سعی در حاشیه سازی برای هیئت‌های ایرانی دارند.

دروغ پردازی در اکانت‌های جعلی

با مرور گذری در فضای مجازی نیز با اکانت‌هایی مواجه می‌شویم که بسیاری از آن‌ها واقعی هم نیستند، که همان خط سناریو نخ نمای همیشگی ضدانقلاب را پی می‌گیرند؛ یعنی با طرح ادعا‌های سراسر کذب و عاری از واقعیت تلاش می‌کنند سخنان نماینده ایران در نشست سی و هفتمین اجلاس سالانه حقوق بشر، در افکار عمومی جهان کمتر دیده و شنیده شود و به اعتبار و وجهه بین‌المللی هیئت ایرانی اعزامی به نشست حقوق بشری ژنو آسیب برسانند.

اما یکی از برنامه‌هایی که ضد انقلاب برای فضاسازی در سی و هفتمین نشست سالانه حقوق بشر در ژنو طراحی کرده است را بی بی سی فارسی مدیریت می‌کند.

براساس آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، شبکه بی بی سی، شکایتی علیه ایران تنظیم کرده و آن را به شورای حقوق بشر سازمان ملل تحویل داده است.

برنامه بی بی سی از این قرار است که عده‌ای از کارمندان این شبکه در صحن شورای حقوق سازمان ملل حضور پیدا کرده و با جوسازی علیه ایران در شورا به عنوان مدعی حقوق بشر سخنرانی کنند.

بی بی سی اعلام کرده قصد دارد یک رشته رویداد‌ها را در جریان ۳۷ مین جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو درباره بخش فارسی ترتیب داده است. این فعالیت‌ها شامل یک کنفرانس خبری در روز ۱۲ مارس و رویدادی جانبی در روز ۱۵ مارس خواهد بود.

مشابه اتفاقی که دو هفته پیش افتاد و «بی‌بی‌سی فارسی» در اقدامی ناشیانه به دروغ مدعی تجمع ایرانیان معترض در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو هنگام سخنرانی آوایی وزیر دادگستری ایران شد.

بی‌بی‌سی فارسی همواره یکی از ستون‌های اصلی رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور برای برجسته‌سازی پروژه ضدانقلاب بوده است.

برای مثال در آخرین مورد در یکی دو هفته گذشته، در یک خبرسازی مضحک مدعی شدند که «هنگام برگزاری جلسه سخنرانی وزیر دادگستری ایران در نشست ژنو حدود ۱۵۰ نفر با پرچم گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی در مقابل مقر سازمان ملل تظاهرات کردند»!

منبع:میزان

انتهای پیام/

نمایش تازه ضد انقلاب ها با مدیریت بی بی سی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۰ تير ۱۳۹۷
ننگ بر بی بی سی