سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رحیمی‌ در جمع خبرنگاران خبر داد

باند بزرگ جعل اسناد و مدارک دولتی و خصوصی متلاشی شد /  دستگیری 378 نفردر طرح رعد 8

رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری یک باند جعل اسناد و مدارک دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد 8 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله‌ هشتم‌ طرح رعد‌ از چند روز قبل اجرا شد‌ که 249 حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه‌های سارقان دریافت کردیم و در 48 ساعت گذشته 378 نفردستگیر شدند.

وی بابیان اینکه 60 باند سرقت منزل، اتومبیل و غیره منهدم‌ شد، ادامه داد:123 دستگاه خودرو و 83 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه و 143 دستگاه گوشی و تلفن همراه و 141 ضبط‌ خودرو کشف و ضبط‌ شد.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه بیان کرد: در طرح رعد که در 48 ساعت گذشته اجرایی شده بود 88 کیلو انواع مواد مخدر کشف و بالغ بر 5 هزار فروند اقلام قاچاق کشف و ضبط شد همچنین 3 باند دو نفره که در بحث‌ تجهیزات ماهواره‌ای فعالیت داشتند و اقدام به نصب ماهواره‌ می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: یک باند دو نفره جعل اسناد و مدارک دولتی و خصوصی شناسایی‌ و اعضای آن دستگیر شدند همچنین 7 قبضه‌ سلاح‌ جنگی کشف شد ضمن اینکه‌ ارزش‌ ریالی‌ اموال مسروقه‌ 4 میلیارد تومان و ارزش ریالی اموال‌ قاچاق مکشوفه‌ 3 میلیارد تومان بوده است.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: آرامش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، باید منتظر‌ برخورد جدی پلیس‌ و دستگاه‌ قضا باشند.

وی گفت: کسانی که در این شب‌ها دستگیر می‌شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود و خودرو متخلفان نیز تا پایان تعطیلات به پارکینگ‌ منتقل می‌شود.

خدمت رسانی 313 ایستگاه پلیس در ایام نوروز

سردار رحیمی افزود: طرح کنترلی پلیس برای ایام نوروز و در جهت حفظ و صیانت از اموال شهروندانی که به سفر می‌روند در روزهای پایانی سال اجرایی می‌شود و ده‌ها هزار نیرو در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، همچنین 313 ایستگاه پلیس در ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت:با توجه به نیاز مردم به خرید ارز و مشکلات موجود در این مسیر، پلیس به بازار ارز ورود کرد و به دنبال آن نیز قیمت دلار 500 و قیمت یورو 800 تومان ارزان شد، البته پلیس از اقدامات خود در بازار ارز کوتاه نمی‌آید و امیدواریم که بانک مرکزی هم وضعیت خدمات‌رسانی را بهبود بخشد.

برخورد جدی پلیس با 80 درصد جرایم در فضای مجازی

وی با اشاره به افزایش 87 درصدی کشفیات مواد محترقه در سال 96 تصریح کرد: پلیس اشراف کامل به فضای مجازی و مجرمان دارد و با 80 درصد جرایم در فضای مجازی برخورد می‌کند، همچنین به مردم توصیه می‌شود از سایت‌های معتبر خرید اینترنتی انجام دهند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.