وی، گفت: همکاری و اقدامات لازم توسط ۲ سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه از ساعات اولیه بروز سانحه انجام شده است. طبق قوانین ایکائو مسئول پیگیری و بررسی این سانحه بر عهده کشور ایران است و ترکیه براساس کنوانسیونهای ایکائو میتواند درخواست همکاری دهد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، بیان کرد: براساس گزارشات به دست آمده خلبان این پرواز حین پرواز متوجه بروز نقص فنی در هواپیما شده و درخواست کاهش ارتفاع میدهد و در حین کاهش سرعت و ارتفاع، از صفحه رادار خارج میشود.
انتهای پیام/