سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همه سرنشینان هواپیمای ترکیه ای کشته شدند

سخنگوی اورژانس کشور از کشته شدن تمامی سرنشینان هواپیمای ترکیه‌ای خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین جزئیات حادثه  سقوط هواپیمای ترکیه‌ای عنوان کرد: بنا به گفته يكي از افراد محلي شهرستان کیار که به محل لاشه هواپيما رسیده است همه سرنشینان هواپیما سوخته‌ و در وضعیت نامناسب هستند.

گفتنی است، هر ١١ سرنشین هواپیما دختران جوان و خانم بوده‌اند که برای تشخیص هویت به آزمایش دی ان ای نیاز است. اجه مينا باشاران، تنها دختر خانواده بزرگ باشاران، برای خداحافظی مجردی، با هواپیمای شخصی خود به‌همراه هفت نفر از دوستان دخترش و یک خانم مهماندار و دو خانم خلبان، در سفر تفریحی به دبی و شارجه رفته بودند که در پرواز برگشت به استانبول، دچار سانحه شده اند.

اظهارات یکی از اهالی محلی از سقوط هواپیما

بنا به گفته اسماعیل جهانبخش یکی ازاهالی روستای دورک که به محض شنیدن صدای انفجار خود را به محل حادثه رسانده است، افراد محلی در دقایق اولیه توانستند جسد ٧ نفر که در شعله‌های آتش در حال سوختن بودند، خاموش کنند.

هواپیمای ترکی در دره‌ای در شهرستان کیار سقوط کرده است و به دلیل وجود حیوانات وحشی و شرایط خاص این منطقه امدادرسانی با کمی مشکل روبرو است.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.